SKH – Uitreiking persoonsgebonden certificaten

SKH_certificaatSKH reikt persoonscertificaten uit op bouwbeurs

SKH
31 januari 2017

SKH reikte onlangs de eerste persoonscertificaten uit voor het Dakvenstermeesters Montage Keurmerk. Montagebedrijven van dakvensters en daklichten kunnen de medewerkers laten beschikken over een Dakvenstermeesters Montage Keurmerk. Voor het verkrijgen van het keurmerk volgen de monteurs een opleiding en doen examen.

Opleiding en examen vinden plaats bij en onder auspiciën van SKH in Wageningen. Daar is alle deskundigheid aanwezig én zijn de juiste omstandigheden beschikbaar om het vakmanschap van de Dakvenstermeesters zorgvuldig onder de loep te nemen. De kandidaten worden onderworpen aan een theoretisch gedeelte en aan een praktijkdeel. In dat laatste testonderdeel demonstreren zij aan de examinator of zij alle fijne kneepjes beheersen op het gebied van materiaalkennis en montagevaardigheden.

Met het Dakvenstermeesters Montage Keurmerk weten opdrachtgevers en klanten zeker: de kwaliteit is objectief vastgesteld. Dat biedt zekerheid met meerwaarde en onderscheidt de opgeleide monteerder aantoonbaar van de concurrent.

Lees meer!